مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-13اجتماعي

لایروبی 230 کیلومتر از رودخانه ها و انهار در گیلان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از لایروبی 230 کیلومتر از رودخانه ها و انهار در سطح استان گیلان تاکنون خبر داد و گفت: از کشاورزان عزیز و زحمتکش درخواست داریم برای لایروبی انهار بین مزارع اقدام کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از لایروبی 230 کیلومتر از رودخانه ها و انهار در سطح استان گیلان تاکنون خبر داد و گفت: از کشاورزان عزیز و زحمتکش درخواست داریم برای لایروبی انهار بین مزارع اقدام کنند.

وحید خرمی در جمع خبرنگاران، از لایروبی رودخانه ها و انهار در سطح استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی استان گیلان که منجر به رویش سریع علف های هرز در رودخانه ها و انهار می گردد و همچنین به علت وقوع سیلاب های متعدد در طول سال که باعث رسوبگذاری انهار و رودخانه ها می شود، هر ساله برای آماده سازی انتقال آب به مزارع تحت پوشش، نیاز به لایروبی امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان افزود: در همین راستا، شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از اوایل بهمن ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، اقدام به برنامه ریزی جهت لایروبی قریب به 500 کیلومتر از رودخانه ها و انهار در سطح استان گیلان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 230 کیلومتر از رودخانه ها و انهار در گیلان

لایروبی 230 کیلومتر از رودخانه ها و انهار در گیلان